تلنگر های شبانه

پچ پچه های روزمرگی

تلنگر های شبانه

پچ پچه های روزمرگی

سکوت پر بهتر از فریاد تو خالیست

سلام 

دریدند دریدند کوی و به خون کشیدند...از این دست شعارها امروز زیاد دست مردم میبینیم اما به نظر من یه کار قشنگ تر این بود که بچه ها امروز یه سری عکس که شاید 30 درصد ماها دیده بودیم رو کردند.عکسهایی که واقعآ هر قلبیو به درد میاورد .به هر حال روز پنجم هم به خوبی برگزار شد.فردا استراحت میکنیم و شنبه با قدرت میریم میدان انقلاب. 

 

دوستان اگر من لینک نظرات رو بستم واسه اینه که عدهای دوست نما بدون ردپا حرفهایی میزنند که در شآن  عزیزان گلم نیست اما نظراتونو هر شب دارم میخونم. 

ممنون از همگیتون...

همیشه سبز نمیخشکد...

سلام به همه دوستان.ممنونم از 3 صبح تا امروز 4 شنبه 10 شب نزدیک 300 تا بازدید .ممنونم بازم.دوستای راست گرا و اصول گرای عزیزم(آیتاو آشنای غریبه)لطفآ منظورتون رو واضح تر بگید تا منم بتونم جواب بدم.بگذریم بچه ها امروز هفته تیر عالی بود  همگی خسته نباشید.به امید خدا فردا سیاه پوش با شمع 4 بعدازظهر توپخونه.علی یارتون شبتون سبز.یادمون میمونه که همیشه دو دوتا 4 تاست نه 24 میلیون.

جای مردان سیاست بنشانید درخت تا هوا تازه شود.

سلام  

 دوستای گلم اولآ بابت غیبته طولانیم عذر میخوام بعدشم از اونجایی که دولت دیکتاتور داره سعی میکنه که موبایلارو از کار بندازه و ماهم این روزا شدیدآ به ارتباط نیاز داریم واسه همین میخواستم اندازه بضاعت خودم منم سهیم بشم توی اطلاع رسانی عمومی .خواهش میکنم عکس یا فیلمی اگه دارید برام میل کنید تا بتونیم ماهم تو بیدار کردن آدمای غافل سهیم بشیم. 

 

واما بروبچ قدیمی تر که برای خودم برای خودته وبلاگو یادشونه ... 

برام کامنت بزارید منم میزارم تو بلاگ نظر پیشنهاد طرح یا هر چیز دیگه خیالتونم راحت کامنت کاملآ خصوصی میاد و اگرم چیزی منتشر شه با مسولیت منه و به اسم صاحب وبلاگ پس کمک کنید. 

راستی موج انقلاب تا آزادیو واسه همه تعریف کنید هنوز انگشت حیرت از دهن نکنده بودند که موجه سبز ونک امروز کاملآ غرغشون کرد. 

علی یارتون فردا 5 بعدازظهر میدونه هفته تیر مثله همیشه ساکت متین  و با ادب خواص موج سبزیا جمع میشیم. 

(به امید قوی تر شدن این پایگاه با نظرای شما عزیزان.)